zondag 30 september 2012

Groepen

Dit weekend stond voor mij in het teken van groepen en mensen. Veel groepen en veel mensen. Even wat schrijven erover.

Vrijdagavond: tennissen bij mijn club, Iduna.
Allereerst: mijn eigen team. Vertrouwd, gezellig.
Dan: de opponent. Niet vertrouwd, maar wel aardig.
Tot slot: de rest van de club in de kantine. Redelijk vertrouwd.

Zaterdagochtend/middag: winkelen in de binnenstad van Utrecht
Veeeeeeel mensen. Zelfs een heuse opstopping voor de Hema in het centrum.

Zaterdagmiddag: straatfeest
Een man of dertig waarvan ik na tien jaar met eenderde redelijk vertrouwd ben.

Zaterdagavond: optreden van koren
Aanleiding: mijn koor trad er op. Nog niet vertrouwd (okee, een klein beetje), maar wel aardige mensen. In de zaal (honderd man) zag ik hier en daar een bekende. En één hele bekende: mijn stiefzus.

Zaterdagavond: straatfeest
Terug. Aangesloten bij de nog aanwezigen. Al vertrouwder.

Zondagmiddag: Singelloop
Tussen 9000 mensen tien kilometer gelopen. Gelukkig waren er een paar vrienden/bekenden!

Zondagmiddag: opening horeca bij Kasteel de Haar
Tussen 200 mensen de officiële opening bijgewoond van het Koetshuis, dat mede door een vriend wordt gerund. Gelukkig ook intiem clubje vrienden/bekenden aanwezig.

Zondagavond: première van documentaire op NFF
Honderd mensen die afkwamen op een film over het maken van een kunstwerk. De overleden man van mijn moeder werd erin genoemd. Samen met moeder en veel bekenden. Vertrouwd. Aan andere docu's die draaiden werkte een vriendin mee. Maar die was er niet.

Zondagavond: thuis
Mijn kleinste groepje: met mijn twee katten thuis. Zo lekker slapen.