dinsdag 14 juni 2011

He's back

Raar hoor.

Ik dacht drie weken lang dat hij gestolen was.
Ten bewijze, dit berichtje op Facebook:


Op woensdag 25 mei ontdekte ik dat mijn fiets niet in mijn schuurtje stond. In enkele seconden schoot gedachten door mijn hoofd: 'in het weekend nog gebruikt...vrijdagavond naar tennis, zaterdag naar de bieb... shit: de bieb! Ik ben teruggelopen en heb hem daar laten staan!'

Een wandelingetje naar de stad leverde het verwachtte resultaat op: geen fiets. Als rouwbetoon een facebook-berichtje eraan gewijd. 

Maar je moet door, he.

Een week later via Marktplaats uit een dorpje bij Nijmegen een mooie opa-fiets opgeduikeld. De mensen daar hebben me heel goed geholpen met het in mijn kleine wagen krijgen van deze grote fiets.

Vorige week nog wat kleine werkzaamheden gedaan aan mijn nieuwe aanwinst.

Dan vanavond, kwart voor acht. Even snel naar de Jumbo (supermarkt met een belachelijke naam). Wat staat daar, inclusief oranje Beessie?


MIJN GOEIE OUWE STADSFIETS! 

Heeft gewoon ruim DRIE weken daar op een axa-slotje in een fietsenrek gestaan.

Ongelofelijk.